sobota, 19 maja 2012

poczatek

czesc, wielu z was moze powiedziec, ze jestem dziwka czy jakos tak ale mi to nie przeszkadza. moze i bedzie mi troche smutno ale tylko troche. mam 16 lat mieszkam w bielsku i stracilam dziewictwo w wieku 14 lat z przypadkowym 40 letnim oblehem. tak to sie zaczelo. dostalam wtedy 300 zl za milczenie. jak juz wspomialam mozecie mnie nazywac jak chcecie. chodze do jednego z bielskich gimnazjow do 3 klasy, niewazne do jakiego. nigdy sie nie przedstawie.
przynajmniej 1 raz w tygodniu mam jakiegos klienta.
postanowilam zalozyc bloga, zeby wszystkim opisac margines w jakim sie znajduje. nie jest to takie zle, mozna sie przyzwyczaic, bede opisywac poszczegolne sytuacje i przygody. zobaczymy jak wyjdzie.
podobno jestem "elitą bielska" i jestem bogata, no bo jestem bogata, ale nie dzieki rodzicom, niestety.
na formspringu mam pelno hejtow jak kazdy, a followuje tylko tych kogo znam.
mysle , ze nikt by nawet nie pomyslal, ze nie jestem dziewica. zapraszam, nastepny post jutro, o mojej pierwszej przygodzie... i jeszcze raz prosze, nie obrazajcie mnie,  bo nie wiecie jak to jest, poza tym jestem lubiana w elicie

PA


jeśli macie jakies pytania wysylajcie tu - formspring.me/bielskobiala16

63 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. nie nalezy do listy elity bielska

      Usuń
    2. hahahahahah! Fakt to może być Edyta B. :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. hehe tez mi to pierwsze przyszlo do glowy!

      Usuń
    2. Chyba was pojebało!

      Usuń
    3. kurwa patu sie nie puszcza tempaku

      Usuń
    4. taka jest wersja oficjalna, a i tak wiadomo jak jest

      Usuń
    5. nie puszcza się a jednak mi też pierwsze na myśl przyszła patu : )

      Usuń
    6. ja pierdole odwalcie się od niej nie mam zamiaru czytać takich bzdur o niej wiec jesli sądzicie tak o niej to spytajcie sie jej a bedziecie wiedzieć

      Usuń
    7. Milusio. Dla waszej wiadomości nie puszczam się i to nie mój blog. :)

      Usuń
  3. fajne mają zdanie o Patu, nie ma co xd
    tzn no nie zdziwiłabym się...

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszka Sieroń ?

    OdpowiedzUsuń
  5. wiktoria sekowska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sękowska nie chodzi do gimnazjum w bielsku tylko do jaworza

      Usuń
  6. dominika robak

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że to wszystko jest robione na jaja, bo wątpie czy jakaś dziewczyna chciałaby opisywać to jak straciła dziewictwo lub opowiadała o swoich 'przygodach' seksualnych. Jeśli się mylę, to przepraszam, ale jest to dla mnie naprawdę lekko nierealne. Jeśli naprawdę jest tak jak opisujesz, to wiedz, że Ci bardzo współczuję, bo takie życie na pewno jest straszne. Nie chcę tutaj zgadywać kim jesteś, bo to nie jest ważne, kim jesteś, ale jesteś pewnie bardzo ciekawym 'przypadkiem' że tak powiem. Bo z jednej strony jesteś w 'elicie', czyli jesteś lubiana i bogata, masz znajomych, pewnie się dobrze uczysz, a z drugiej strony jesteś zupełnie inną osobą, która tak naprawdę ma przesrane życie. Współczuję Ci tego, dlatego ucieszyłabym się jeżeli ten blog byłby po prostu zmyślony i to wszystko nie byłoby prawdziwe, bo bardzo Ci współczuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kukla:D + wierze Ci bo za dokładnie to opisujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! To Kukla na sto procent ;d Depiluje nogi i wg ma parcie xd

      Usuń
  9. dziwnym trafem wczoraj powstał też na nowo bielskie ploteczki czy jak się tam nazywają

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieci, darujcie sobie. W moich czasach nikt nie wymyślał historii rodem z "plotkary" lub nie zakładał tez takiej. Pójdziecie do liceum potem na studia to będą się z was śmiali. Zacznijcie chodzić na normalne imprezy do miasta bądźcie otwarci, a nie zawistni. Życie to nie serial, wiec nie wprowadzajcie jakiś patologii w społeczeństwo. Nie prześcigajcie się też w ilości kasy, bo to naprawdę przykre. Weźcie się do nauki, a nie ogladania seriali i nierealnych filmów, bo w przyszłości może wam tych pieniędzy zabraknąć, a rodzice wam już nie pomogą, za to w społeczeństwie będziecie uważani za ofermy. Jak tu można was dorośle traktować jak wy rzucacie w siebie mięsem, prześcigacie się w ilości pieniędzy i piszecie pierdoły na własny temat + zachowujecie się niestosownie. Szczerze, bardzo wątpię w prawdziwość tego bloga. Trafiłem tu przez post na "fejsbuku" potem przez jakiegoś formspinga od "bielskiej elity" ( tak btw. co to za bielska elita, że żadna osoba + 17 nie zna was, ani waszych imion,nazwisk , a po obejrzeniu waszych profilii jedyna rzecz jaka się nasuwa to-> dorośnijcie, proszę was jako starszy obywatel tego państwa bojący się o przyszłość narodu, o brak kultury, chamstwo i pustość ludzką)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. święte słowa :) podpisuje się pod tym jako równiez starsza koleżanka :)

      Usuń
    2. o tak, zgadzam się.

      Usuń
    3. popieram.:)

      Usuń
    4. podpisuję się pod tym w 100 %...

      Usuń
    5. Ciesze się, że urodziłam się kilka lat wcześniej bo z tym rocznikiem nie znalazłabym porozumienia.I również się pod tym podpisuje:)

      Usuń
  11. No niech się kurwi, jest zwykłą prostytutką ! Ale po co o tym opowiada ?!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała ta elita bielska to większość dzieci z gimnazjum, które żyją życiem innych co pokazuje cała ta plotkara. Naprawdę mi Was szkoda i życze powodzenia w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa a starsi koledzy/ koleżanki już się z was śmieją. Witamy w licealnych progach gimbusy!

      Usuń
    2. Gimbusy na miejscu wejscia do szkoły średniej czujcie się już wyśmiane :)

      Usuń
    3. im sie wydaje ze gimnazjum to wielkie zycie z tak powaznymi problemi o jakich nikt nie umie sobie wyobrazic. zobaczycie w liceum pozniej na studiach co to znaczy zycie dzieciaczki.

      Usuń
  13. hah elita bielska, prosze Was :) zwykłe dzieci które sie lansuja i jarają tym że są popularne, a tak naprawde przez to, że wszyscy o nich mowią i zmyślają różne historie bo sodowa uderza im do głowy to mało kto ich lubi i każdy ma o nich wyrobone zdanie, nie znajac ich tak naprawde :) także szczerze współczuje ludzia którzy są tak naprawde normalni i znajduja się w elicie bielska bo to żaden zaszczyt, wrecz przeciwnie wstyd :)

    OdpowiedzUsuń
  14. elita bielska to przeważnie bogate rozpuszczone dzieciaki, które myślą, że są już dorosłe.

    OdpowiedzUsuń
  15. KATARZYNA HASIAK Z KATOWIC TO I TAK WIĘKSZA KURWA

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta cała elita bielska to placki z gimnazjum i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. lasce sie pewnie nudzi i zmyśla historie żeby ludzie do niej pisali i komentowali to :) Dziewczyno jest tyle rzeczy do roboty, ładna pogoda idz na piwko i nie pierdol głupot :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta dziewczyna jest pojebana , myśli ze jak zrobi bloga ze jest dziwką to wszyscy jej uwierzą hahaha gowno prawda ... Czyli jak ja napisze bloga o tym ze jestem milionerem i siedzę w parlamencie francuskim to tez maja mi wszyscy wierzyć hahaha ?!!
    PS. W ogóle pierwszy raz słyszę o jakiejś elicie bielska haha . Jeszcze 5 min temu nie wiedziałem ze takie "coś" istnieje w Bielsku , wiec co z nich za elita jak nikt ich nie zna ...???!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko :) normalni ludzie o tym nie wiedzą lub się tym nie interesują, także plus dla Cb kolego !

      Usuń
    2. Proszę cie , w takie coś bawiło sie w podstawówce , w jakieś grupy itd haha Takie rzeczy świadczą o poziomie jaki sobą reprezentują czyli dnnoooo ;) Bo kogo to interesuje ? Ja mam na tekie rzeczy wyjebane ;) a to dziecinne zachowanie jest śmieszne dla mnie ;))

      Usuń
    3. No u mnie nawet w podstawowce nie bawiło się w takie rzeczy także to już osiąga szczyt głupoty, ciekawe co bedzie następne. Te dzieci w gim są coraz głupsze..

      Usuń
    4. Zgadzam cie , ;)

      Usuń
    5. żal mi nauczycieli i ludzi z liceum jeśli te dzieci do nich trafią, liceum przestanie mieć swoją wartość tak samo jak licealne imprezy -.-

      Usuń
  19. Zgadzam sie ;) !

    OdpowiedzUsuń
  20. Yeah!

    A już się bałem że po moim pokoleniu (które zdążyło pokończyć studia) nic już w BBA się nie wydarzy! a tu proszę. mogę się założyć że cały ten blog to trolling, bo jedna drugiej odbiła chłopaka. ale i tak się jaram i liczę na dużo hejtu w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  21. ta dziewczynka w liceum zostanie zniszczona

    OdpowiedzUsuń
  22. Propozycje na samej górze rozpierdalają mózg :) Pierdolcie tego trolla jakimś gimbusom się nudzi i piszą głupoty :P

    OdpowiedzUsuń
  23. CO JAK CO ALE NAJWIĘKSZE MANIACZKI 'FRYTEK' W BUZI POCHODZĄ Z MIĘDZYRZECZA :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dając dupy jesteś zwykła kurewka . Za moich czasów nazywano rzeczy po limieniu . Japierdole co z tym światem ???!!! Jeżeli jesteś taka chętna to zapraszam 508817353

    OdpowiedzUsuń
  25. To z kim sie dupczysz i za ile - mam to w dupie. Jak ciężkie było twoje życie - mam to w dupie. Znam osoby które miały gorzej ale nigdy nie upadły tak nisko jak Ty... To przykre. W ogóle czy to wszystko to kit( jak mis ie wydaje) czy też nie - mam to w dupie. Ale jak czytam 'elita bielska' co to ma kurwa być? Zgraja dzieciaków która myśli że jest fajna? Piszesz że 'jesteś lubiana bo należysz do elity bielska' po 1. co to w ogóle 'elita bielska'? Po 2. to jest po prostu żałosne, kilka dziewczynek które myślą że są fajne i bo bd wzorować sie na serialu. Nie mam zamiaru pisać nic więcej na ten temat i twój temat bo nie były by to miłe słowa a nie pisze tego żeby Ci ubliżać. Ale dziewczyno ogarnij sie... Bo to jest żałosne.

    OdpowiedzUsuń