wtorek, 22 maja 2012

mój najlepszy raz

tak jak obiecalam, napisze o swoim najlepszym razie. bylo to z facetem, ktory spokojnie moglby poderwac chyba kazda. mial okolo 30, chyba przyszedl do nas tylko temu, ze mial zonę, a przynajmniej obrączkę. zrobilismy to u FACETA w domu, tego z poprzedniej notki, psychola. on siedzial w innym pokoju na laptopie, jak zawsze. mezczyzna, z ktorym sie kochalam byl delikatny i   mily, 20 minut z godziny czasu zwyczjnie rozmawial ze mna. przejmowal sie tym, czy mnie boli itd. gdybym  miala tylko takich klientów robilabym to nawet za darmo! no dobra, bez przesady, ale bylo baaaaaaaaaaaaaaaaaardzo milo.

ja koncze, pisze z takim jednym i nie mam czasu, do jutra, albo pojutrza. zobaczymy
nie zadawajcie pytan w komentarzach, tylko tu: http://formspring.me/bielskobiala16

14 komentarzy:

  1. Podobno żadna praca nie hańbi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba przyszedl do nas tylko temu, ze mial zonę, a przynajmniej obrączkę.-no NA PEWNO NIE TYLKO TEMU! SKORO MA ŻONE!?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kiedy skończą Ci się pomysły.Ale swoją drogą niezły pomysł na wywołanie trochę szumu wśród bielskich nastolatków.Chyba sama nie przypuszczałaś, że ten blog, który miał być głupim żartem będzie tak popularny.Dobrą beke musisz mieć z tych wszystkich, którzy w to wierzą;P

    OdpowiedzUsuń
  4. "jak zawsze mezczyzna, z ktorym sie kochalam byl delikatny i mily " ja jebie , a w poprzednich wpisach :
    - "usiedlismy z tylu i zaczal dotykac mnie po piersiach, bardzo mi sie to nie podobalo, ale czulam, ze nie mam juz wyjscia. potem zaczal byc bardziej brutalny"
    - "on ciagnal mnie za wlosy, byl mocno napalony"
    - "zerwal ze mnie ubranie, i majtki , bylo mi źle, zaczelam sie opierac, ale on byl brutalny" ..
    sama juz sie gubisz dziewczynko w swoich zmyslonych historyjkach ! -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że te "jak zawsze" jest w poprzednim zdaniu i dotyczy kompletnie czegoś innego, więc coś Ci nie pykło. ;)

      Usuń
    2. patrz gdzie sa znaki interpunkcyjne idioto!!

      Usuń
  5. hmm, sama nie wiem co o tym sądzić, pierwszy raz spotykam się z tego typu blogiem i jestem w niemałym szoku. Tymbardziej, że tez jestem z bb.. Nie wiem czy to wszystko robione jest pod publike czy nie, nie wiem czy Ci wspolczuc czy się smiac, nie mniej jednak zycze powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. widze ze duzo z niego pamietasz. gruba sciema.

    OdpowiedzUsuń
  7. 'dlatego'geniusze... -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.wiocha.pl/600227,14-_to_latki_XXI_wieku haaha ten blog to na pewno Janicy

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie to co tu piszesz jest jakims wymysłem. momentami wciągam się w twoje historie ale zaraz potem dochodze do wniosku ze to wszystko jakaś bajeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zainteresowany24 maja 2012 18:45

    Za ile dajesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. ej ale ty się sprzedajesz...

    OdpowiedzUsuń
  12. moja droga posłuchaj sobie http://www.youtube.com/watch?v=0HFkWjrO6S4

    OdpowiedzUsuń