niedziela, 20 maja 2012

Miałam 14 lat...

mialam 14 lat, Wszystko zaczelo sie od mojej klotni z mama, szlysmy przez park kolo ratusza, ja chcialam na spodnie 60 zl a ona znow mowila ze nie mamy pieniedzy. krzyknelam na glos cos typu 'czemu my nigdy na nic nie mamy?!' i ucieklam obrazona. kiedy bylam przy placu ratuszowym stalam i plakalam. usiadlam na tym murku i zastanawialam sie nad tym, czemu zycie jest takie niesprawiedniwe. Podszedl do mnie facet, wysoki, starszy(coś kolo 40-50 lat), zadbany na pierwszy rzut oka , z obrączka na palcu jak potem zauwazylam. powiedzial, ze jesli chce, to moge bardzo latwo zarobic i ze slyszal rozmowe.bylo mi glupio, ale jak sobie pomyslalam o pieniadzach o spodniach i o tym co powiedza kolezanki jak zobacza mnie bez spodni , ktorymi sie wczesniej chwalilam jak ostatnia idiotka zrobilo mi sie glupio i stwierdzilam, ze moge go wlasciwie posluchac. powiedzial, ze jesli mi bardzo zalezy to mozemy pojsc do jego auta, i dam mu sie podotykac, powiedzial , ze da mi za to 100 zł.  na poczatku bylam oburzona, ale jak pomyslam nad tym bardziej, to sie zgodzilam. Nie wiedzial, ze mam 14 lat chyba. weszlismy do czarnej "beemki" , usiedlismy z tylu i zaczal dotykac mnie po piersiach, bardzo mi sie to nie podobalo, ale czulam, ze nie mam  juz wyjscia. potem zaczal byc bardziej brutalny. zdjal majtki i zaczal sie masturbowac, bylo to obrzydliwe. powiedzial, zebym wziela GO do buzi, to dostane kolejne 50 zł. nie odpowiedzialam, bo bylam zszokowana, a on to potraktowal jak zgode. wzial moja glowe i przylozyl do swojego penisa. smierdzial potem, dziwnie to zabrzmi ale niechcacy otworzylam usta i juz mialam go w buzi. bylo to obrzydliwe, choc teraz juz mnie to tak nie obrzydza. chcialo mi sie rzygac, a on ciagnal mnie za wlosy, byl mocno napalony. nie doszedl, ale zerwal ze mnie ubranie, i majtki , bylo mi źle, zaczelam sie opierac, ale on byl brutalny. niestety. nie pytajac wszedl we mnie, nic sobie nie robil, jak zaczela leciec krew tylko powycieral jakims dziwnym materialem, ktory lezal w aucie, zbilzal sie do mnie i czuc bylo, ze nie umyl zebow. nie mial gumki. doszedl we mnie, po czym zaczal mnie przepraszac i dal mi 300 zl. placzaca ze zniszczonymi ubraniami i pieniedzmi w rece wylecialam z auta . balam sie, ze bede w ciazy, ale jak sie potem okazalo nie bylam. poszlam do niedaleko polozonej sfery i kupilam nowe ubrania. mamie powiedzialam, ze pozyczylam od przyjaciolki.
to tyle, bylam zla na siebie, ze dalam sie tak wrobic, ale po zrobieniu testu bylam w sumie zadowolona, bo dostalam 300 zl, a gosc penisa mial dosc malego i nawet nie bolalo.


PROSZE, NIE OSADZAJCIE MNIE PO POZORACH. TEZ JESTEM CZLOWIEKIEM I SMUTNO MI CZYTAJAC NIEKTORYCH KOMENTARZE.

PA.
DZIEKI ZA WEJSCIA I ZA TO , ZE CZYTACIE , CHCIALAM, ZEBYSCIE WIEDZIELI JAK TO JEST BYC KIMS TAKIM, JAK JA.


JESLI MACIE JAKIES PYTANIA, TO PISZCIE TUTAJ:
http://www.formspring.me/bielskobiala16

+ jeszcze jedno, wlaczylam moderacje komentarzy. nie temu zeby usuwac obrazliwe rzeczy, ale po to , zeby wszysystkie czytac i na nie odpowiadac. absolutnie kazde beda akceptowane. dzieki za zrozumienie :)

75 komentarzy:

  1. Na ile wyceniasz swoje usługi obecnie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadbany, młody?

    OdpowiedzUsuń
  3. znasz kogoś z bsk ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Komuś w twoim wieku ile wołasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie robie tego z ludzmi w swoim wieku, bo sie moze wszystko wydac. co najmniej 21 lat

      Usuń
  5. Witam,
    Czemu z tym nie skończysz? zajdziesz niechcący w ciąże i co będzie?
    Jak dziecko zapyta o tatusia to co powiesz? "Mamusia była nastoletnią kurwą i jakoś tak wyszło"
    no sorry..
    jak Ci wali już tak do bani i musisz się z tym z kimś podzielić to idź do jakieś poradni a nie..
    Poza tym pomyśl o tych facetach w obrączkach.. Oni tez mają rodziny..
    Wyobraź sobie jakbyś zareagowała na wiadomość że Twój tata przeleciał 14/16.. masakra
    A jak potrzebujesz kasy to chciałam Cię powiadomić że od 16 roku życia można legalnie pracować za zgodą rodziców..
    Nie obraź się ale wzbudzasz we mnie obrzydzenie...
    Przemyśl to co robisz bo jak będziesz mieć 20 lat i się zakochasz to będziesz tego bardzo żałować..
    Żaden chłopak nie chciałby mieć laski z taką przeszłością..
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje sie pod tym. poza tym zawsze mialas wybor i na bledach zazwyczaj sie czlowiek uczyc. no coz zazwyczaj.

      Usuń
    2. rozjechaną cipkę będziesz mieć jak 100 chuji

      Usuń
  6. znasz kogoś z reja?

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczyno ogar piniądze to nie wszystko w życiu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty udajesz, czy tak na serio? Bo już trudno mi się połapać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. haha ludzie naprawde w to wierzycie :)??
    Będę się z Was smiać jeśli ta laska napisze Wam za jakiś czas że sobie żartowała i że ludzie w BB są naiwni i że łatwo wśród nich zrobić sensację, która będą sie jarac przez jakiś czas.
    I jeszcze jedno publikowanie tego i rozmawianie o tym jeszcze bardziej nakręca tą laske xd

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa kiedy zaczniesz dawać kolegom z szkoły za kase, fajną opinie będziesz mieć xd.

    OdpowiedzUsuń
  11. liczęnadużohejtuwkomentarzach20 maja 2012 23:16

    jak już napisałem w komentarzach pod poprzednim postem, w tym naszym śmiesznym mieście nareszcie jakieś wydarzenie! jest tak jak myślałem - jedni przeżywają jak tak można, drudzy widzą w tym jakąś podpuchę . jedni (jedne ?) nazywają kurwą, a drudzy podbijają po cennik. no cudo! ja również uważam że to ściema, albo raczej trolling, a dziewczyna ze zdjęcia profilowego nawet nie ma pojęcia co się dzieje....ale może faktycznie jesteśmy świadkami swoistego "coming outu".Założywszy że istotnie piszesz prawdę i robisz to co robisz, moje pytanie brzmi po co ? Nie po co uprawiasz prostytucję,ale po co Tobie ten blog ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zeby pokazac ludziom, dlaczego nie warto sie w to bawic

      Usuń
  12. Jesteś z Bielska?

    OdpowiedzUsuń
  13. Lol słyszałam o lasce która sprzedała dziedzictwo za jakieś 10000 czy nawet milion (nie pamiętam już). Ty dałaś za 300. Pozdro >.<

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że to nie blog z opowieścią niespełnionej pisarki, ale popracuj trochę nad style. Ciężko się czyta, a szkoda, bo myślę, że możesz mieć coś ciekawego do powiedzenia. Nawet jeżeli to fake (jak ktoś wcześniej zarzucał), to po prostu będzie się przyjemniej czytało jeśli zadbasz o składnię i interpunkcję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha smieszna jesteś . Jeśli naprawde by Cie ktoś zgwałcił poetko to dłuuugo długo byś przed nikim nie rozkraczyła tych gimbusiarskich nóżek , ale nie powie wyobraźnie masz fajną
    pozdro "elitko bielska"

    OdpowiedzUsuń
  16. Na miejscu Twoich starych bym Cię zapierdolił łopatą a zwłoki zbeszcześcił, no ale ciuchy ważniejsze, co nie ? Życzę Ci szybkiej śmierci przez zajebiste choroby płciowe, rozpierdolonej pizdy jak wiadro i rozjebanych organów wewnętrznych : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć. Nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć.. I czy wierzyć w to, co tutaj wypisujesz. Za jakiś czas okaże się, czy wszystko to, co tutaj wypisujesz, opowiadasz, to prawda, czy też nie. Przypuszczając, że jednak to prawda.. Powiem Ci, że jestem tylko o rok młodsza od Ciebie i za żadne pieniądze nie uprawiałabym seksu z przypadkowymi mężczyznami. Po pierwsze, możesz zarazić się chorobami, w tym AIDS.. Po drugie, możesz zajść w ciążę. Może i Twoja sytuacja rodzinna nie jest najlepsza, krucho z kasą itd.. Jednak nie uważam, że jest to dobry sposób na zarabianie pieniędzy. Skarb jakim jest dziewictwo traci się tylko raz w życiu.. I szkoda, że straciłaś je z ,,obleśnym" 40-letnim mężczyzną... A nie z chłopakiem, narzeczonym czy mężem. Na pewno za 20 lat będziesz tego żałować. Mogę się założyć, że tak będzie.. Zastanów się nad tym co robisz, proszę. Masz 16 lat i w wakacje możesz znaleźć sobie jakąś pracę i zarobić te parę złotych dziennie. Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz zostalam zgwalcona, a teraz sie zabezpieczamy

      Usuń
  18. To żałosne gówniaro, żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Japierdole przecież widać że to marna prowokacja.... ludzie ogar !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli to prawda (w co wątpię)to wcześniej czy później ludzie dowiedzą się wszystkiego. Co zrobisz jeżeli dowiedzą się kim naprawdę jesteś? W oczach ludzi na zawsze zostaniesz dziwką. Powiedz mi czy warto? Naprawdę bycie w tej całej twojej "bielskiej elicie" jest tego warte?Jeżeli są to twoi przyjaciele nie powinno się dla nich liczyć w czym chodzisz,ile masz kasy, ale kim jesteś.Jednak to jest tylko moje zdanie, Ty kiedyś przekonasz się że popełniłaś bardzo duży błąd.

      Usuń
  20. Aż mi wstyd, że mieszkam w tym samym mieście co Ty, jak można być tak żałosnym? Puszczaj się, mnie to wali, Twoje życie i to ty sobie je spierdolisz. Ciekawe co będziesz robić jak skoczy 30 lat, takiej to się nie porucha. A za puszczanie emerytur nie dają, sory. Ale nie o to chodzi, spoko, chcesz to robić, proszę rób. Ale na jaki chuj Ty to opisujesz, jak raczej większość bije ci hejty w komentarzach? a pozostałych jebie to, bo oni nie dają dupy za kase.
    Poza tym, jak można zniżyć się do takiego stopnia, tylko dlatego, że "mama nie chciała mi dać na spodnie" - pieniądze to nie wszystko, liczy się człowiek, wcześniej czy później pieniądze wyjdą, ale osoba za jaką kogoś uważamy zostaje.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja pierdole mam dość jak pokazałam to mojej koleżance z klasy i mówią że jesteś pojebana i sie nie dziwię bo w to też wieżę ogarni się mam 14 lat i nie mam zamiaru skończyć tak jak ty lepiej usuń tego bloga bo jak się wyda kim jesteś to będziesz wyśmiewana a ja będe pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobra pierwszy raz byłaś zgwałcona ale potem najwidocznniej spodobała ci się ta praca... Nie widać żadnej traumy po tobie....

    OdpowiedzUsuń
  23. zaaaall !!!!! jak tak można ? może to i ściema, ale jak to nawet byłaby prawda to jak Ty się zachowujesz, dziewczyno ? co Ty przyjaciółki nie masz, znajomych, nie masz z kim pogadać, czy co ?... ogarnij się bo skończysz kiedyś zaćpana na ulicy jak tak dalej pójdzie !poza tym ładna bajka, przypadkowo typek Cię zaczepił, oburzyłaś się, ale jednak z nim poszłaś ! haha po prostu porażka.. ! nie wiedziałam że takie osoby mieszkają u mnie w mieście !

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie boisz sie ze ktos sie dowie o tym co robisz? Warto?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ej dzisiaj w ukrytej prawdzie była taka zdzira mała. Może to ty ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam to! ale to nie ona, bo tamta było stać na przyznanie się matce. Ciekawe czy nasza nastolatka tez kiedys napotka się na wlasnego ojca albo kogos z rodziny ciekawe co wtedy zrobi? ;

      Usuń
  26. NATALIA BŁASZCZYK To ty na bank hahahaha :D
    Albo PAULA WIEROŃSKA ! hahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhaahhahahaahahahhahaah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie chodzą w vansach.

      Usuń
    2. widzę że ktoś potwierdził moje typy... od razu widać która jest kurwą ŻAŁOSNE!!

      Usuń
  27. Natalia Błaszczyk lub Paula Wierońska? Przyznaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. hahahahahahaha ladnie cie popierdolilo ale niepowiem fantazje masz dobra ale w sumie to moze zmien dilera PZDR

    OdpowiedzUsuń
  29. a stali klienci maja jakies gratisiki :D

    OdpowiedzUsuń
  30. PIELESZ TO TY?

    OdpowiedzUsuń
  31. prowokacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać , że laska z Bielska ;) 3/4 lasek w Bielsku to dziwki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahha :D uwierz mi, że nie. Jest kilka, ale ja znam sporo osoób,które się nie puszczają,a jak już uprawiają sexs to nie za pieniądze i nie że z nieznajomymi, ale ze swoimi kolesiami, z którymi są ponad rok a nawet 3 lata i więcej.

      Usuń
  33. Lubisz to sie bawisz :D

    OdpowiedzUsuń
  34. czyżby natalka błaszczyk? chociaż niee, bo ona ma 15 teraz... a Paula Wu kibluje w ośrodku wychowawczym w Radomiu :D
    lesbijkom też dajesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. hm, popełniłaś wielki błąd zakładając ten blog, wszyscy dowiedzą się kim jesteś i nie łudź się, że będzie inaczej, to co tutaj opisujesz jest po prostu śmieszne, gwałt? wiesz o czym piszesz? gdyby ktoś Cię zgwałcił nie potrafiłabyś o tym mówić, pisać a co dopiero tak dokładnie opisywać. i przemyśl swoje zachowanie, bo wystarczy, że dowie się jedna osoba kim jesteś, wtedy dowiedzą się wszyscy i zobaczymy czy będziesz taka obojętna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Powiem Ci tyle : Masz 16 lat , zarabiasz jako "kurwa" . Co będzie jak skończysz 30lat ?! Nikt Cie nie będzie chciał NIGDY !!! Fajny masz zawód napewno Twoi rodzicie także rodzina są z Cb dumni i się tego nie wstydzą że mają w rodzinę dziwkę. Jeżeli ja bym miał takiego kogoś w rodzinie to był zmienił nazwisko i wyjechał. Poza tym wypierd*laj z tego miasta tu szmat nikt nie chce ;o

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie bede Cie unoralnial ale ...zastanow sie czy warto dorosniesz popracujesz osiagniesz swoje...piszesz co chwila za pierdoli Cie zdanie innych...ok wiec jwsli tak to po co te ciuchy czy jak to kurwa sie zwie...podnies sie ..wez dwa wdechy i zacznij na nowo pozDro nie dawaj satysfakcji popierdokencom elo.

    OdpowiedzUsuń
  38. robiłem w życiu różne głupstwa ... ale żeby uprawiać seks za kase w wieku 14 lat ???
    ... aż tak głupi nigdy nie byłem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak będziesz miała jakieś promocje to napisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. ja nie wierze w ani jedno słowo jakie na tym blogu napisałaś/łeś. Nie rozumie tego, jak człowiek moze być aż tak głupi żeby chociaż troche ci uwierzyć.. Tym wszystkim gimbusom w bielsku sie juz w dupie przewraca i zniżają sie do takiego poziomu aż głowa boli! Szczególnie wszystkie panienki na Beskidzkim!! Tak jak np strona: "Najtańsze maniury w bielsu" (czy jakoś tak) no poprostu żenada ku*wa!! Brak szacunku do siebie totalnie! Nie zdziwcie sie jak tym wszystkim policja się zainteresuje... AMEN !

    OdpowiedzUsuń
  41. niech ci stara zdechnie

    OdpowiedzUsuń
  42. super macie tam w bielsku ;)) naprawde super.

    OdpowiedzUsuń
  43. http://twojanuta.pl/mp3,1wts7,pyciu-kwiatuszek-prodjeremy.html

    OdpowiedzUsuń
  44. trzeba być kretynem żeby tak dawac dupy. masz kobieto wogule jakis szacunek do siebie? jak czytam co za bzdury tutaj wypisujesz to aż mnie na wymioty bierze! upokarzasz nasze miasto, nasz rocznik i naszą płeć kretynko. wez sie ogarnij w koncu i zrob cos z soba bo upadlas juz na prawde nisko. ''elito bielska'' mam ochote na ciebie splunąć i rozgnieść jak ślimaka na chodniku!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. jak sie mozemy spotkac?:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jest Ci przykro czytając niektóre komentarze ? Dziewczyno, ale przecież sama swoim zachowaniem i postami, które tu zamieszczasz prowokujesz do tego typu komentarzy, jeżeli jest to oczywiście prawdą. To, co robisz nie jest normalne. Człowiek, który się szanuje nie byłby zdolny do robienia takich rzeczy. Czytając Twojego bloga zastanawiam się czy Ty sama wiesz, co ze sobą robisz. Fakt faktem, że to Twoje życie, ale powiedz mi, po co w tak beznadziejny sposób go marnować ? Czy Tobie się to podoba ? Zacznij się szanować, bo naprawdę źle skończysz. Dobrze Ci radzę.

    OdpowiedzUsuń
  47. Też chętnie przetestuje Twoją ciasną szparkę, odpisz!

    OdpowiedzUsuń
  48. Przecie widać że ona sobie jaja robi nikt nie jest tak posrany

    OdpowiedzUsuń