poniedziałek, 21 maja 2012

dlaczego nie moge skonczyc?

po tej akcji z tym gosciem bylam przez jakis miesac przygnebiona i po tym miesacu nie wiem co mi odbilo , ale weszlam na chat i pod nickiem "nastolatkabielsko$" (zeby bylo wiadomo, ze nie za darmo) siedzialam. napisalo do mnie kilku facetow, wybralam najmlodszego i najprzystojniejszego. juz nie bede opisywac jak bylo. dostalam 400 zł (bardzo duzo wymagalam wtedy) i kupiłam Vansy. moze to brzmi dziwnie, ale nie zalowalam, po kilku takich przygodach napisal do mnie facet i powiedzial , ze widzi mnie tu od dluzszego czasu. powiedzial, ze ma dla mnie ofertę, dla niego 30% zarobku, dla mnie 70. w zamian za to on znajdzie mi klientow. od roku wyglada to nastepujaco: On wysyla mi raz na tydzien zdjecia facetow, pisze ile maja lat i ile oferuja. moge odmowic, ale wtedy On szuka kolejnego i jest wkurzony. daje mi to tez ochrone, bo facet oferuje sprawdzonych klientow. czyli mala szansa, ze ktorys bedzie brutalny i tak dalej.  ma pod soba kilka innych dziwek, ale naprawde DZIWEK. wymalowanych tapeciar niemal stojacych na ulicy z karteczka, na ktorej jest napisane PRZELEĆ MNIE. one sa zadowolone, ja nie. bylo takie zdarzenie, ze powiedzial, ze musi nas przetestowac i zgwalcil kazda  z nas, a wlasciwie ,to chyba tylko mnie, bo tapeciary, jak je nazywam nie mialy nic szczegolnie przeciwko. jest bezwzgledny i nie da sie z tego wyrwac, gdybym mu powiedziala, ze odchodze, na pewno pobilby mnie albo cos gorszego. nie pojde na policje, bo musialabym pogadac z rodzicami, nie mialam wyboru, musialam brnąć w to dalej i brnę do teraz. Kiedy mówię, że nie mogę, bo mam naukę, to jest bardzo zdenerwowany i wyzywa mnie od kurw i dziwek. przynaje, ze boje sie go najbardziej na swiecie. chce, naprawde to moje najwieksze marzenie , zeby z tym skonczyc, ale nie da sie. tak wiec robie dobra mine do zlej gry i tyle.

a teraz sluchajcie, pisze bardzo dziwnie i nieskladnie, nie stosuje polskich znakow, robie umyslnie bledy. dlaczego? zeby nikt mnie nie poznal po stylu pisma.. nowy post jutro, dziekuje za wejscia, ktorych naprawde sama sobie nie nabijam. jesli masz do mnie jakies pytanie pisz tutaj http://www.formspring.me/bielskobiala16

+ o czym chcecie jutro?
+ dziekuje :* 5000 w 3 dni! 

23 komentarze:

  1. Ja myśle, że to wszystko to komercha dla publiki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość że się puszcza to jeszcze egoistka :D

      Usuń
    2. nie dosc ze debil, to jeszcze kasuje swoje komentarze, zeby nikt obcy Go nie wysmial

      Usuń
  3. jebie boisz sie jakiegoś przydupa jeśli tak to jesteś śmieszna nie masz kolegów któży by cie obronili heheheh śmieszna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żal mi jeej .. . Wogóle elita bielska znam większość... Ale raczejteraz będą po niej jechać ...

      Usuń
  4. Współczuje Ci takiego postępowania -,- Miłej przyszłości z mężem Ci życzę koleżanko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahhahaha,przed starym facetem ktory ma wplywy??

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to jest? Masz to sama na własne życzenie a teraz ryczysz, że nie możesz wyrwać się, pewnie skończysz na jakiejś wylotówce z miasta. No tak ale XXI wiek, to przecież już norma, że 16 sypią się jak rasowe kurwy

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardziej wpływowy niż pół Bielska. Mam układy w całej Polsce i zagranicą . Mogę się gościem zająć. Pozdro BRD SRC

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś jakaś pierdolnięta ? Masz nasrane w bani, i to nieźle. Rodzice cie nie kochają czy co ? Puszczaj się od razu za łyżkę zupy jeżeli to lubisz... ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestes jeszcze pyskata gowniara, ktora nie wie nic o zyciu. Pomysl czasem co Ty wgl soba reprezentujesz, idiotko. Co napewno czuje twoja rodzina, ze jestes kurwa. Nie przemyslane decyzje tak sie koncza, elo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestes jeszcze pyskata gowniara, ktora nie wie nic o zyciu. Pomysl co Ty wgl soba reprezentujesz, jak sie musi czuc twoja rodzina, ze maja w rodzinie kurwe. Nie przemyslane decyzje, elo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestes jeszcze pyskata gowniara, ktora nie wie nic o zyciu. Pomysl czasem co Ty wgl soba reprezentujesz, idiotko. Co napewno czuje twoja rodzina, ze jestes kurwa. Nie przemyslane decyzje tak sie koncza, elo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestes jeszcze pyskata gowniara, ktora nie wie nic o zyciu. Pomysl czasem co Ty wgl soba reprezentujesz, idiotko. Co napewno czuje twoja rodzina, ze jestes kurwa. Nie przemyslane decyzje tak sie koncza, elo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie wierze w ani jedno słowo jakie na tym blogu napisałaś/łeś. Nie rozumie tego, jak człowiek moze być aż tak głupi żeby chociaż troche ci uwierzyć.. Tym wszystkim gimbusom w bielsku sie juz w dupie przewraca i zniżają sie do takiego poziomu aż głowa boli! Szczególnie wszystkie panienki na Beskidzkim!! Tak jak np strona: "Najtańsze maniury w bielsu" (czy jakoś tak) no poprostu żenada ku*wa!! Brak szacunku do siebie totalnie! Nie zdziwcie sie jak tym wszystkim policja się zainteresuje... AMEN !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezła ściema z tym wszystkim ;D Dzwonie po malanowskiego i partnerów oni na pewno Ci pomogą =)Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Loda za ile zrobisz i jak sie z toba skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nazywasz te inne DZIWKAMI, tak ? hmm, a siebie jakbyś nazwała ? To, że nie masz karteczki z napisem PRZELEĆ MNIE nic nie znaczy. Nie musisz jej mieć, wystarczy to, co robisz. Czy Ty jesteś w ogóle szczęśliwa ? Nawet jeżeli powiesz, że tak nikt Ci w to nie uwierzy. Oszukujesz samą siebie. Nadużywasz słowa gwałt, a jeśli według Ciebie nie, to powiem Ci, że sama się do tego gówna wpakowałaś, więc teraz nie zgrywaj biednej, którą ktoś zgwałcił. Trzeba było pomyśleć przed wejściem w taki k*rewski interes. No tak, człowiek mądry po szkodzie, typowe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Weszłam na tego bloga przypadkowo i jak zaczęłam czytać te wszystkie rzeczy to pierwsze sobie pomyślałam że to jakieś jaja. Ale chyba faktycznie masz najebane w głowie GÓWNIARO w twoim wieku powinnaś siedzieć z nosem w książkach a ty tym czasem odwrotnie z hujem w dupie. Co ty sobą reprezentujesz ? chyba to sabo: "wymalowaną tapeciare niemal stojacych na ulicy z karteczka, na ktorej jest napisane PRZELEĆ MNIE. one sa zadowolone,"
    Pomyśl sobie jaką ty jesteś tanią dziwką dająć dupy za 400 zł. W przyszłości będziesz tego bardzo żałować albo będziesz zarażona hivem albo już zarażasz. Powidzenia i zmnień tą nazwę Bielsko bo tylko wstyn nam przynosisz głupia Cipo

    OdpowiedzUsuń